Forum

Notifications
Clear all

Faithnall  

RSS

Faithnall
(@faithnall)
Admin Admin
25/02/2018 1:22 am  

OK, lets have an start.

In RL my Name ist Maik. I am round about 43 Years old and have one Job and a Hobby. I living in a smal town in Germany near the Netherlands. 

In the morning i work in the Metalindustry and at the afternoon i go to school to become a  "Bachelor of Metal Production Technology and Operations (CCI)". 
My hobby is, to be a DJ at weedings and Birthday Partys. So you got a Overview of my available time.
I am also Backer and Alpha Tester of Camelot unchained.

A friend of Mine pulls me to this Server.

I Like to create and wants to Help, so i Starts to create this Homepage for the Server. Thats my humble contribution to the Server, not as much as elcotek does. I hope that the Server grow up, and there was finaly good RVR fights. AT this Point i have to clarify that i was not a god RvR Player. My Maion char from 2001 - 2006 only get RR 3L1. 
As you can read, my english is far away from the best, but  I hope you can read IT.

Mein Name in Real Life ist Maik, die ich bin nun fast 43 Jahre alt und komme aus den nördlichen Ruhrgebiet in der Nähe zu Holland.

Wenn ich nicht gerade in der Metallindustrie arbeite gehe ich abends zur Schule da ich drn Industriemeister Metall anstrebe. Als Hobby bin ich noch als mobiler DJ auf Hochzeiten und Geburtstagen unterwegs.

2001 schleifte ich einen Freund zu DaoC, nun zog er mich zu diesen Freeshard und da ich helfen wollte und den Webspace frei hätte, geschlossen ich etwas für den Server zu leisten. Mein kleiner Beitrag ist, gemessen an elcoteks  Arbeit, als gering zu beurteilen. Ich hoffe dennoch das der Server wächst und es spannende raids in RVR gibt. An dieser Stelle der Hinweis, ich bin kein RVR Profi. Auf Lyonesse kam mein Mainchar nicht über RR3L1 hinaus.

Ich bin diesen Sinne, man sieht sich.

Share:

Comments are closed.